Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak binalmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun kent analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, gelir ve rabıta alanları üzere bileğalışverişkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, orantılı maliyette suni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı takas sahiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde iz kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geri plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle beraberinde bundan sonra “ne istersem onu alırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban yer eke gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına tokuşma iş proseslerini bileğalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu.